.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمی: اصولگرایان و اصلاح طلبان با هم یک لیست بدهند
خاتمي به رئیس جمهور توصیه کرد که مقابل خانه ملت بایستد: آدم كه قحط نيست، اين وزير افتاد، يك وزير ديگر مي‌آيد!
به گزارش شمال محمدرضا خاتمی در تازه ترین اظهاراتش خواستار وحدت اصولگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم شد.

محمدرضا خاتمي در گفتگو با آرمان مدعی شد: ترديد نكنيد نقشي كه آقاي ناطق نوري در انتخابات خرداد ۹۲ داشت كمتر از نقش خيلي چهره‌هاي اصلاح‌طلب ديگر نبود و آقاي ناطق هم با همين هدف فعاليت مي‌كرد.

وی افزود: در انتخابات آينده بعيد نيست اصولگرايان ميانه و اصلاح‌طلبان به يك ليست واحد برسند. اين نظر شخص من است و از طرف اصلاح‌طلبان حرف نمي‌زنم بلكه از طرف شخص خودم اين موضوعات را مطرح مي‌كنم و معتقدم كه بايد اين سعه صدر را داشته باشيم.

خاتمی همچنین به رئیس جمهور توصیه کرد که مقابل مجلس بایستد: ما بايد قواعد بازي را بپذيريم. مجلس حق سوال و استيضاح دارد و اين كار را مي‌كند. اما دولت مي‌خواهد چه كار كند؟

وی افزود: آدم هم كه قحط نيست، اين وزير افتاد، يك وزير ديگر مي‌آيد. اشتباه بزرگي كه دولت در اين موضوع ممكن است مرتكب شود، اين است كه در قبال درخواست‌هايي كه ما فكر مي‌كنيم حق و عادلانه نيست، تسليم شود و كوتاه بيايد. دولت قول‌هايي به مردم داده است و برنامه‌هايي را براي اجرا به مردم ارائه كرده كه مردم به آنها راي داده‌اند و دولت بايد محكم بر سر اينها بايستد. وزير استيضاح مي‌شود، خوب بشود. چه اشكالي دارد؟

این عضو حزب منحله مشارکت که به همراه هم حزبی‌هایش و به دلیل نقش آفرینی در فتنه 88 و شورش علیه قانون و رای مردم موجب انحلال حزب متبوعشان شدند، مدعی شد: يك اقليت تند و راديكالي در كشور حضور دارد كه در اصولگرايان هم نمي‌گنجد و اصولگرايان هم با اينها مرز دارند. اگر بتوانيم در طول اين مسيري كه پيش مي‌رويم، اين اقليت تند و راديكال را هر چه ايزوله‌تر كنيم و هر چه دايره آنها را محدودتر كنيم و مرز‌بندي بين آنها و اصولگرايان سياست ورز را روشن كنيم خدمت به كشور است!

وی البته اسمی از کسانی که "رادیکال" نامید، نیاورد.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.